Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Imbecili siroposi

Zice la ziar ca un nene din Canada, s-a hotarat el dupa vreo N-spe mii de ani de realtie, sa-si ceara femeia de nevasta. Si nu oricum, da' publicand in ziar cererea de casatorie ! Asta dupa ce parintii il presarera sa se insoare.
   Si mereu, omul le spunea " lasati-ma in pace. planificati voi casatoria si trimiteti-mi factura "   
http://ca.news.yahoo.com/s/15102010/80/central-wanted-happily.html 

Uimitor mi se pare faptul ca femeie i-a acceptat cererea in casatorie .
 Cum sa te mariti cu un papa lapte care le cere parintilor, sa se amestece in viata lui si sa-i rezolve problemele ?
   Si eu, in naivitatea ea, imi inchipuiam ca numai in Romania e plin de barbati cu cordonul ombilical netaiat ... D'aia langa fusta mamicii, care nu's in stare sa-i puna piciorul in prag si sa-i dea ignore pe viata, in caz ca femeia nu se poate abtine sa se amestece in viata lui de familie ....
     Asta nu doar ca nu e derenjat, ci chiar le cere sa se bage in viata lui. Mami, n-ai putea sa o ceri de nevasta in locul meu ? Sa-mi organizezi si nunta, eu doar sa semnez ? 

Jalnic. Penibil.
Cat de trist poti sa fii, sa-ti ceri femeia de nevasta in mod public ? Adica sa n-ai atata curaj incat sa o intrebi direct : vrei ori nu vrei ?  Eu mi-am cerut barbatul de nevasta, si nu mi-au cazut "oole" ... Ma gandesc ca nici el n-ar pati nimic ....
     E scarry sa pui pe altii ( ziarul ) sa-ti ceara femeia de nevasta ! E si mai scarry sa apelezi la presiunea publica ( doar o cere de nevasta ziarul, in fata tuturor ), ca sa te asiguri ca nu vei fi refuzat. Ca vaaaai, nu-i asa ca-i reprobabil sa zici "nu", cand asa un baiat dragut, a facut asa un gest dragut, cu circ si tam-tam, te cere de nevasta in fata poprului ? Daca zici "nu", clar esti o insensibila si nu-l meriti ....
    Mda, unii isi mascheaza neputinta, in gesturi siropoase.

Acuma, ma intreb si eu, de bun simt : cand vor aparea decizii si responsabilitati de asumat, in viitoarea familie, el ce o sa faca  ? O sa o cheme pe mamicuta sa-i "organizeze nunta si sa-i trimita factura "  ?  Sau proaspata sotie va alege sa faca pe doica / mamicuta forever, pentru un copil care nu mai creste niciodata ?

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.