Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

" Iluminare "

  Pariez ca v-ati gandit la brainwashing spiritual ... He-He, e cumva pe langa brainwashing....
Hai sa ne intelegem : scopul meu pe acest blog, nu este de a scrie ca sa sperii potentialii imgranti in Canada. Fiecare isi f...te viata acolo unde poate ....  I don't care, ce decizii isi ia fiecare in viata.
    Pe alta parte, oriunde in tarile civilizate, e mai bine decat in Romania. So, daca vreti sa scapati din foame si din tiganie, plecati din Romania ! Daca vreti mai mult decat "scaparea din foame", cascati bine ochii unde va duceti ...
   Nu-i treaba mea sa lupt contra sistemului ( ca n-am vocatie de Don Quijote ), si nici nu-i treaba mea sa spun imigrantilor ca unii spun, cu amara ironie, in loc de "welcome to Canada" .... " Voi ce intrati aici / Lasati orice speranta" . Nu-i treaba mea si nici nu-mi pasa. Intr-o vreme, au facut asta, un site, foarte bine documentat cu statistici, articole din presa, declaratii ale oficialilor, etc. Aveau si un forum, in care imigrantii isi epuneau experientele . Insa de ceva vreme, a disparut definitiv de pe net ....

     Citisem in presa acum ceva vreme, ca ministrul imigratiei declara ca, Canada e ca un hotel : imigrantii vin si pleaca, dupa obtinerea cetateniei . Ce nu ne-a spus, este DE CE aleg imigrantii sa plece unde vad cu ochii, in lumea larga, acolo unde prind un job pe masura pregatirii lor , in loc s abeneficieze de oportunitatile oferite de Canada  ?

Asadar, eu voi evita sa expun lucrurile cu adevarat importante : ca nu-i treaba mea. Voi expune, lucrurile cu care EU ma dau cu capul zi de zi .... N-am nici o indoiala ca majoritatea romanilor n-au vazut, n-au auzit, usturoi n-au mancat, gura nu le miroase : traim in lumi diferite....
   I don't care : cand stii ca te-ai ras in cap, degeaba tipa toti ca ai parul valvoi .
Dar pe mine ma uimeste sincer, pentru ca imi este extrem de greu sa inteleg mecanismul de aparare, care-i determina pe oameni sa nege realitatea in care traiesc si sa o cosmetizeze. Si am vazut-o constant, mai ales aici, in Canada. Astia functioneaza ca o secta : daca zici ceva negativ, le-ai pus sare pe coada si tipa toti ca nu-i adevarat d-le. Ca tipa n-ar fi mare bai. Baiul ala mare e ca ei chiar cred ce spun.
    Si ma intreb, cum fac asta ? Cum si mai ales DE CE te-ai minti singur si ti-ai fura caciula ? Mister ....

Am verificat chestiunea, atat face to face, cat si pe forumurile romanilor, unde este hilar ce se intampla. Functioneaza exact dupa regulile unei secte ....
    Chiar daca punctez lucruri concrete, verificabile ( ca majoritatea alimentelor n-au termen de garantie si legea permite asta, ca sunt Frankenfood, ca legea permite sa scrii doar 80% din ingrediente pe eticheta ). Astea sunt chestii care se pot verifica si totusi, tipa toti ca din gura de sarpe si iti dau la cap, ca nu-i adevarat ( desi cumpara si ei fara termen de garantie ). Si iti dau la cap, te musca de coor, sa intri in rand si nu cumva sa expui altceva decat " o lume minunata " ....
     Mie mi-a venit extrem de greu sa inteleg. Si nici acuma nu sunt sigura ca am priceput. La mine asa a fost de cand ma stiu : daca undeva, ceva, nu functiona bine, dintre toti, eu eram prima care observa, si tipam tare. Evident, ca mi-o luam de fiecare data, insa nu ma pot abtine sa nu spun .... Ca multa vreme mai tarziu, isi dadea seama si restul, ca e ca mine, deja nu ma are importanta : eu mi-o luasem demult, eram deja oaia neagra. Oaia neagra sunt cam peste tot pe unde ma duc ( cu mici exceptii ), dar who care ? Mie nu !

Asadar, am facut ceva cercetari : stiu o tipa, care a venit in Canada odata cu mine, si care e unul din apaludaciii Canadei : femeia aia mi-a dat la cap cu orice, totul e minunat aici, eu delirez. Muream sa descifrez care-i mecanismul femeii, care o rupe de realitate atat de eficient ( ca e convinsa de ceea ce spune ). Eu inteleg ca femeia percepe realitatea diferit de mine, ins acand e negru pe alb, cand o tine de coarne si zice ca-i ciuta ? !
Adica mie mi se pune creierul pe off : cum pana mea, sa refuzi sa recunosti realitatea si sa incepi sa o pictezi dupa cum ti-ar conveni tie ?
    Am descoperit de curand blogul ei, si am avut un moment de ... iluminare ! S-ar putea s agresesc, ca mecanismele de gandire ale oamenilor intortocheati, pentru mine sunt mister total ( corectati-ma ).
 Deci, femeia spunea ca a venit in Canada si a vazut multe chestii in sistem, care nu erau deloc ok. si a vazut multi imigranti care aveau viata varza, iad, din cauza ca se consumau pentru asta ( normal, ca doar le afecta viata ). Si ea, s-a vazut in fata unei rascurci : bag in seama problemele de aici ( si e limpede ca nu pot sa fac pipi ocntra vantului ), sau .... ma fac ca nu le vad si merg in directia vantului !
     Pana aici am priceput : adica femeia, ne spune ca a decis sa ia pozitia strutului si sa se prefaca a nu vedea . Adica sa se mina singura pe principiul : daca eu ma prefac ca nu le vad, ele ....nu exista .

Intrebarea este, cum pana mea face asta ? Ca nu ne-a spus pe blog CUM ?
CUM sa negi realitatea ? Ca oricat de mult mi-as repeta eu ca mancarea de aici e naturala, sanatoasa , cand manac, ma dau cu capul de realitate ! No, cum as putea eu nega asta ? cum as putea sa distorsionez realitatea in asa hal, incat sa ajung sa spun convinsa ca mancarea de aici nu e FrankenFood ?
   Sau sa spun multe altele, rupte de realitate ....
Acuma, eu inteleg dorinta fierbinte ca realitatea sa se suprapuna cu dorintele noastre. si inteleg ca e greu sa recunosti ca ti-ai luat teapa. Insa, cum drcu' reusesc astia sa mistifice realitatea si apoi sa creada in iluzia lor ? Daca cineva are vreo idee, il rog sa nu se sfiasca, si sa la lumineze si pe mine.

Cand eu l-am descoperit pe Paul, mi-au sarit ochii din cap ca la melc : ia uite, ca se poate sa existe un roman in Canada, care sa nu aiba atitudine de sctant ( adica sa vorbim doar lucrurile minunate, gunoiul sa-l ascundem sub pres, si eventual sa punem si sare deasupra, si sa nu il rascolim, pute... )   http://blogu-paulvarahil.blogspot.com/
    Adica, asa , face to face, cand vorbesti cu romanasii, si dupa ce prind incredere in tine, iti strecoara cu juma ' de gura dezamagirea lor ... Da' chiar asa, in public, d-le, da' toti sunt ca facuti de-o mama !
Da' Palul e alt aluat ....el e din gasca celor cu cei-i in gusa, is'n capusa ... Omul nu se ascunde dupa deget.

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.