Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Ieri in metrou

Ieri in metrou, vagonul gol. La prima statie urca un tip abia iesit din adolescenta, produsul reprezentativ al educatiei canadiene : isi tranteste picioarele pe scaunul din fata, scoate tacticis tigara si se apuca de fumat. In vagon !
  Pe cand ma gandeam ca la prima statie ar trebui sa cobor sa-i spun conductorului ( nenea care conduce metroul, sau cum se numeste el ) ca e unul care fumeaza in metrou, am constatat ca nu mai e cazul ... La prima statie s-a urcat o tanti, de vreo 40 de ani : haine jerpelite, rucsac in spate fracut franjuri, bentita elastica pe frunte si bicicleta. As fi putut sa jur ca e homeless ...
   Care tanti, cand da cu ochii de ' infractor", se umfla toata de nervi, isi rezema bicicleta bine, scotoceste in rucsac, scoate legitimatia de politist si si-o vara tipului sub nas. Ala, a intepenit, nu zicea nimic. Da' le zicea tanti politista, la modul isteric .... Avea femeia un debit verbal, incat numai un pumn sanatos in figura ar fi redus-o la tacere. Tipa la el si se smucea din umeri,agresiva,  gata-gata sa sara pe el, da' se oprea la milimetru ...
   Din debitul verbal am reusit sa deslusesc cuvintele cheie : "modher fuker", " ass hole"  ...  Individul, tacea malc, da' nici asa n-a fost bine. Tanti se enerva si mai tare : ce, daca te uiti asa la mine, crezi ca esti mai putin vinovat ? Si il ia de guler, il ridica de pe scaun si ii spune sa iasa afara din metrou : se deschis usile, si tanti ii da un branci afara, pe peron, tipului...

   Da' veni si clipa razbunarii :  cand s-au inchis usile la metrou ! Atunci a prins viata infractorul : prin geam, i-a aratat politistei degetul mijlociu !
Atata i-a trebuit femeii : i-a tipat ca nu e impresionata, si ca are si ea ....mai multe ! Si numai ce o vad ca se ap[uca cu mainile de sani, se trage de slitul pantalonilor, si ii urla aluia prin geam : Ia de'aici, ia de aici ca am si eu ! Am mai multe decat tine !

Wow ! Pana ieri, vazusem politia in actiune, de multe ori, la modul impacabil . Si ii apreciam foarte tare.
Darcred ca problema mea, a fost ca i-am vazut in actiune ....mai multi politisti in acelasi timp ! Niciodata unu' la unu' ca acum ( fara alti colegi si sefi de fata , fara camere de supraveghere ) ...
Hmm !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.