Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

Hot and Spicy

Am fost azi la festivalul canadienilor, cu mancare hot and spicy. Prea mari asteptari n-am avut, ca de unde nu'i, nici Mnezo nu cere .  Eu muream de curiozitate sa vad ce festival culinar pot sa faca niste oameni care nu gatesc niciodata, ci doar isi pun caserola inghetata la microunde ...  Da' a fost sub orice asteptari ...
S-a tinut in curtea unei cladiri, pe malul lacului. Chiar langa C.N.Tower :

 
 

Si marea bucatareala, care arata exact asa ( ce putea sa fie altceva ? ) :
 
 

Si asa erau toate tarabele cu "mancare" . Sosuri ! De la tot felul de firme din comert ... Intr-un colt, erau cateva scoli de bucatarie, care isi faceau reclama si atrageau clientii tot cu ....sosuri la borcan : home-made ! M-am lamurit cu bucatareala lor : teapaaaa ! Iar mi-a cantat omul meu , aia cu " ce bine-mi pare ca ti-ai luat teapaaa " .
    Cativa metri mai incolo, pancarta anunta voioasa ca urmeaza zona fermierilor. Fermierii sunt marfa rara pe aici, pietele sunt cvasi-inexistente. Si cand apar, sunt 3 tarabe / 1 zi pe saptamana, in care preturile sunt exorbitante. Si marfa la fel de proasta ca peste tot : modificata genetic, ca altfel n-are cum.

Avem ciuperci roz si ciuperci albe : 7 $ caserola ( enorm, ca salariul minim pe economie este 10 $ / ora, din care se scad taxele ) :

Busuioc si usturoi ; dupa cum vedeti, amandoi aratau de parca au crescut la Cernobil ...


M-am lamurit si cu alea 3 tarabe din "piata", si am luat la rand tarabele din tarc : era un cerc de iarba, cu o scena pe care topaiau niste negrese, si de jur imprejur ....tababe cu hand-made. Cat am stat pe acolo, n-am vazut pe nimeni sa cumpere ceva. E intr-adevar dificil sa faci bijuterii hand-made, care sa arate intr-un mare fel. Asa ca ...

Avem sirene de Bolywood :

                                                        Bijuterii de tinichea, dar...cu suflet !
 
 
                                                                  Tibetul in stralucire :
 
 
 
Caciulite hand-made, pentru copilasii haiosi :
 

Exciting pentru plozi : ii invatau sa planteze in ghivece mici, niste mazare incoltita in doua frunze ...

Si cum nu era nimic altceva de vazut, lume extrem de putina, am plecat in Chinatown, ca tot imi era in drum. Chinatown e renumita printre romani, cum ca ar avea preturi foarte mici la mancare : pe dracu' ! E la fel de scump ca in magazin, uneori chiar mai scump. Durianul in dadeau cu 7 $ / 500 grame .! Rambutanul era vreo 5$ / 500 grame, si tot asa... nu-mi pot permite nici daca ma dau peste cap. Poate next life, daca ma reincarnez in Paris Hilton ...

In magazinele lor, totul e scris cu paianjenii lor : numai ei stiu ce vand ...

Au tarabe pe torotuar, care m-au facut sa ma simt ca in Obor :

Regina strazii : avea numai coroane regesti imprimate pe rochie :

                                                      Magazinul preferat ...

Dupa atata vanzoleala, un strop de odihna :

Casuta vesela :

Camioanele vesele ....

                                                  Avem si lux ...
 
 

Un nene care canta la fluier pentru bani

L-am vizitat si pe Moise, direct la el acasa :

Si o binemeritata siesta ....
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.