Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Ghost

Ieri in autobuz, urca o tanti imbracata in negru, si se aseaza langa mine. Ma uit mai bine : nu era singura, ci cu fantoma lu' barbatu'sau !
    Femeia avea in mana un cilindru de plastic transparent, si pe mijlocul lui, o banderola de hartie cu poza unui barbat bine, cam la 50 de ani. Scria ca il cheama George, 2010 anul mortii si clasicul text siropos cu iubire vesnica si lacrimi nesecate. Ma uit mai bine : cilindrul era aproape plin cu ....cenusa ! A lui George, of corse .... Iar in varful cilindrului, era incastrata o lumanare din aia tip pastila : probabil cand o sa-i fie dor de George, o sa aprinda lumanarea . Nu's, ca n-am priceput rostul lumanarii din crestetul lui George !
   Da' am asa o presimtire ca nici fantoma lui George nu se bucura ca trebuie sa stea cu lumanarea in cap !

E normal sa mori. Da' nu mi se pare normal sa te pastreze oamenii in cilidri de plastic in casa . E morbid, sinistru. Si nu inteleg care-i scopul, ideea ! Cu ce ma ajuta ca am in casa cenusa omului pe care l-am iubit ?  Pe cuvant ca m-as simti de parca as trai in cripta....mai ceva ca in filmul ala, Sub pamant, SRL !
    Cred ca e acelasi mecanism mental ca si la crestinopati cu moastele : si aia, sunt cat se poate de incantati sa apuce cate o ciozvarta de asa zis sfant ...  Adoratori de cadavre ...
    Da' nici sa te plimbi in vazul tuturor, cu autobuzu' cu barbatu' mort intr-un cilindru de plastic .... Da' nici sa-l bagi in geanta ca pe matze, nu se face ....


Santa Claus a decis sa faca investitii in bloc ( motiv legal sa poata mari chiria peste limitele legale ). Si ne-a pus geamuri noi, termopan de ultima generatie, bla-bla. Nu le-a pus el, ca aici legea nu-ti permite sa faci ce vrei tu in casa ta : trebuie musai sa vina o firma specializata, autorizata, care sa te jumuleasca de bani.
   Care firma, mi-a trimis ....2 anunaki sa schimbe geamurile ! Pe care i-am recunoscut dupa culoarea pielii si limbajul ca o tuse gajaita. I-am intrebat, si da, erau din Irak .
Vin ei, si le spun ca o sa pun un cearsaf pe birou, ca sa nu cada praf . Si il aud pe Anunaky sef ca ii zice lui Santa Claus, ca ar fi bine sa le spuna si celorlalti chiriasi, sa faca asta, ca sa le usureze munca ( e datoria anunakilor sa faca curat dupa ce termina munca ). Da' Santa Claus, le spune ca nu le poate cere asta ....si ca oamenilor nu le pasa. Buuun .
       Pleaca Santa Calus, sparg oamenii din pereti, scot geamurile si fac o gramada de moloz si aschii de lemn ( da, blocul e construit din surcele ).  Omul meu se duce afara, ca sa scoata aerul conditionat, care era prins cu niste chestii, care nu se scoteau din interiorul camerei.
Dupa care, anunaki se duc afara sa adune ramele de lemn si geamurile care le-au scos . Intre timp, eu ma apuc sa matur molozul care l-au facut in camera , iar omul meu s-a dus in baie si a pus in cada o musama, ca sa colectam molozul far asa infundam cada.
    Cand vin anunaki inapoi in camera, ii vad cum le cade fata de surprindere, si nu stiam ce bai au ! Si imi spun ca ei lucreaza de 9 ani in Canada, si niciodata n-au intalnit asa ceva.
Asa ce ?
Pai cum ce, un client care sa mature in locul lor, si sa protejeze casa, ca sa le usureze lor munca. Si ca ei in 9 ani, au lucrat pentru tot felul de oameni, inclusiv pentru bogatasi, chiriasi, dar e prima oara cand li se intampla.
     Noi n-am crezut nici o secunda . Le-am zis ca nu e nevoie sa fie politicosi cu asta, ca e ok. Da' nuuuuu !  Anunaki sef ne-a zis cat se poate de serios, ca vorbeste adevarul, si ca lui musai sa-i spunem de ce am facut asta pentru ei !  Ca din punctul lor de vedere, le-am facut munca pentru care ei erau platiti, deci le-am facut un serviciu si punct...... WTF ? 
   La asa intrebare, asa raspuns : PENTRU CA NU SUNTEM CANADIENI !  Ati inteles acum ?
I-a pufnit rasul, si mi-au zis ca au inteles ....

N-am scapta momentul sa-i intrebam cat de tare le place in Canada  ( cand i-am vazut ca se uita urat la mine, m-a umflat rasu' ).  Va vine sa credeti sau nu, dar pentru foarte multi imigranti, a-i intreba asta, este echivalent cu a-i injura, a le subestima inteligenta ....
  Anunaki sef mi-a zis ca nu le place de nici un fel, ca viata e grea in Canada, insa in tara lor e razboi, si unde fucking sa te duci ? Da; voi de ce ati plecat din Romania, ca am inteles ca nu mai e Ceausescu ? Oh, Ceausescu nu mai e, dar e Mafia acum, si o saracie crunta....am plecat de foame ... Altii emigreaza de foame, altii de razboi, fiecare cu durerea...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.