Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Fuktards

M-am dus azi la agentia aia pe care statul o plateste gras, ca sa-mi gaseasca mie de munca : evident ca nu imi gaseste nimic, insa ma cheama tot mereu sa ma vada , asa, ca sa-si justifice activitatea. Si de fiecare data cand facem mascarada asta, alta persoana se ocupa de dosarul meu ...
 N-ar fi bai daca persoana in cauza ar avea habar despre dosar, insa n-are. Si nici nu se deranjeaza sa-l citeasca. Ci doar ma pune pe mine sa-o spun ce limitari si ce problem am. Am facut asta de 3 ori . A fost ultima data, ca mi s-a umplut paharul .

  
Si ma duc azi sa ma "conversez " cu madam Sue, o filipineza de vreo 48 de ani, mai acrda decat lamaia. Cah ! Se apuca si ma intreaba, ii spun de limitari, ca nu ma pot orienta in spatiu, alea alea. La care face o fata lungaaaa, si o scoate : dar ai fost profesor, cum ai putut sa te orientezi la scoala ?
Pai stiti, ma pot orienta in sala de clasa....gasesc usa !
   Dupa care se apuca sa imi explice ca mi-a gasit ea un super job : doua ore pe saptamana, salariul minim . Wow, chiar ca l-am prins pe Mnezo de sosete ! Da' n-am zis nimic, ca nu da bine sa refuz, cand ei se straduiesc pentru mine ...adica trebuie sa demonstrez ca am incercat , n-a mers, am avut bunavointa, canadian bulshit .
   Nah, si acuma jobul : sa lipesc niste afise pe stalpi ! Great ! Ce bafta pe mine ca a venit vara ....
Ok, lipim afise, ca trebuie sa avem bunavointa ( jumate din 'salaiu" se duce pe biletele de autobuz... ). Si madam Sue imi zice cu seninatate, ca sa merg cu ea pe hol, sa-mi arate cum sa lipesc afisele. Ok, stranga din dinti, si ma duc. Imi explica ea cum se pune afisul pe stalp, cum pun banda de scotch si imi atrage atentia sa am grija ca nu cumva sa pun banda peste scris. Ok ....
    Dupa ce s-a asigurat ca am inteles, mi-a zis ca acuma sa lipesc si eu un afis, ca sa fim siguri ca am inteles. WTF ?  No, pana acolo i-a fost !
I-am zis printre dinti, pe tonul de "fuck you "  : sa nu fie ingrijorata, ca nu's idioata. Si ca nu lipesc nimica, ca ma duce capu' si pe mine sa trag o banda de scotch pe o hartie. Si ca pe ziua de azi mi-a ajuns, asa ca voi pleca acasa si vom continua sa discutam despre jobul asta, atunci cand o sa ma trateze ca pe o fiinta umana si nu ca pe un retard.
   Cu astea zice, am iesit pe usa si n-am stat sa-i ascult scuzele. Dar am avut timp sa o vad pe secretara, ca se pitise in spatele monitorului si se umfla de ras.


Ies pe usa in crize ( mai mult eram nervoasa ca nu puteam sa-i zic de dulce Lamaiei, dupa cum merita, ca era secretara de fata, si avea martori ). Chem liftul, cand o aud pe Lamaie din office, ca incepe sa tipe cu istericale . Whaaat ?  Adica tot ea cu coada pe sus ?
   Ma intorc, crap usa si ii spun ca eu sunt cea indreptatita sa faca istericale, si nu ea ! Pana sa se dezmeticeasca Lamaia, eram deja la lift.

Ajung acasa cu draci pe mine, si deja omul meu ma stie, ca mi-a pus intrebarea standard : pe cine ai mai enervat azi ? Ca da, eu sunt aia care enervez pe toata lumea, si nimeni nu ma inghite ...
    Eh, pai daca nu vrei sa te enervez si pe tine, pune mana si suna Lamaia si spune-i ca nu vreau sa mai lucrez cu ea : ori ma muta la alt functionar, ori sun la guvern, la cel care se ocupa cu verificarea agentiilor si le fac plangere. Si a sunat. S-a rezolvat : maine ma duc sa ma intalnesc cu ... Tanya !  Clar, deja am reputatie proasta in agentia aia : pe Lindsay am injurat-o la telefon cand si-a batut joc de mine, pe Lamaie am lasat-o in istericale . Vedem maine cu madam Tanya. Asta s-ar putea sa fie mai normala la cap, judecand dupa nume ( Est-Eruope ) .
   Cred ca am eu bafta sa intalnesc toti retarzii, am lipici la tampiti.

1 comment:

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.