Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Fucktards again

Nu cititi postarea asta ca va plictisiti ( am draci pe mine de doua zile ).....da' trebuie sa-mi vars si eu amarul pe undeva.  Bagati un ochi pe la baiatu' asta , ca eu ma distrez in fiecare zi pe blogul lui http://stargate.scifi.ro/  Tips : are niste injuraturi suculente, d'alea savuroase ....de pus pe rana cand esti plin de draci ca mine acuma ...

Pe genul asta de retard, care se baga cu bocancii in viata ta, cred ca l-ati intalnit si voi : el stie tot, nu suporta sa fie contrazis ( ca'i mai batran si daca e in varsta, stie cel mai bine ) si datorita varstei se considera indreptatit sa-si bage picioarele in viata voastra. Si sa va dea indicatii , sa va spuna ca ar trebui sa faceti un copil, ca ar trebui asa si pe dincolo. Genul de retard care cere palme ...

Va zisei ca a trebuit sa ma dus la priveghi cu mortul inca in viata : si m-am dus ... Madam era prietena omului meu, ca eu dupa prima intalnire am instiintat-o ca nu putem fi prieteni in conditiile in care ea nu ma respecta. Ca mi s-a rastit la mine, ca nu vreau sa invat engleza, sunt delasatoare si nu-mi pasa. Si nu, nu exista dizabilitati de invatere, ca astea's povesti si mofuri d'ale mele !
  Ok, nu ma deranjeaza ca asta-i parerea ei. Dar in momentul in care mi-a reprosat ca nu vreau sa invat engleza si ma doare in cooor, apoi am anuntat-o si eu ca nu pot avea o relatie cu cineva care nu ma respecta. Si cu asta, basta. a ramas prietena doar cu omul meu si s-a intalnit numai cu el . Pe mine ma durea in papuci.

Dar cum femeia a fost amabila si m-a invitat si pe mine la ultima ei masa, am zis sa fiu amabila si sa nu o refuz, ca o sa moara si nu se face sa o supar la ultima noastra intalnire ( daca tot a vrut sa ma vada ). Ca nu o sa-mi cada rangul daca fac prezenta si zambesc 2 ceasuri.
   Ei bine, cine a zis ca facerea de bine e f...re de mama, mare dreptate a avut !
Mai intai femeia a insistat si a insistat sa-mi gateasca, desi i-am spus clar ca e ok o salata si niste fructe. Nu, nu se poate. Ok, am lasat eu de la mine ( sa fie a dracu' cine mai face compromisuri de 2 lei, din cauza unor retarzi ) si am zis ca o sa manac mancare gatita, ca sa-i fac pe plac, ca doar o sa moara, nah ... Si am mancat intr-o foarte mare scarba vreo 7 feliute de cartofi inecati in ulei ( desi i-am zis sa nu-mi gateasca cu ulei ) , cica "roasted" in cuptor.
   Tot n-a fost bine, ca de ce am mancat asa putin, si mai multa salata ? Nu, ca dieta mea nu e buna, si o sa ma imbolnavesc, si e o prostie, si cineva trebuie sa ma opreasca ( cerea palme, clar ). Ca sa ma duc la nutritionist, sa-mi spuna el ce sa manac, bla-bla.
Si eternul scandal : ca am nevoie sa manac carne, ca are ....calciu ! Pai calciu are si planta cu frunze verzi ! Noooo, trebuie carne, ca are proteina .
Pai proteina are si ciuperca otravitoare, nu manaci ?
    Deci la faze d'astea ma apuca tremuratul : imbecili care n-au nici cea mai mica notiune de nutritie, insa vin si te trag de urechi si iti fac morala despre ce si cum ar trebui sa manaci. Sa manaci ce vor ei, pentru ca asa vor ei.
In mod normal, le explic, ca eu nu le spun ca ei sa-si puna in farfurie ce vreau eu, si ca astept din partea lor sa faca la fel. Eu le spun lor ce sa manace si cum sa manace ? Si daca tot nu se pot abtine sa-si vada doar de farfuria lor, nu putem avea relatii in conditiile in care nu ma poti respecta : sar'mana pt masa, pa la revedere ! A doua oara nu ma mai prinzi nici cu arcanu' .
   Deja eram pe jumatate ridicata de pe scaun, cand mi-am luat un sut pe sub masa ... Omul meu era crispat pana in varful unghiilor, ca stia ce urmeaza. Ok, las de la mine, ca e priveghiul femeii, sa nu i-l stric. Da' i-am injurat in gand tot neamul, toata natia si toti mortii ( pana si pe aia din Olimpu ma'sii cu care se faleste ea ) .


Deja era verde de nervi. Si acuma, numai cand imi amintesc ca am bagat in mine kacaturile alea de cartofi uleiosi, numai ca sa-i fac pe plac, ma apuca istericalele. Marturisesc spasit ca am fost idioata : nu se mai repeta....mi-am invatat lectia.
  Dupa ce manac cartofii, imi aduce pepene rosu ! Thanks, da' io dupa o masa gatita nu manac raw, cu atat mai putin fructe ( si va mai mirati apoi ca aveti probleme de digestie ) .
Moah, si se irita baba in toate limbile : imi tranteste bucata cu bucata, cu toti nervii, in farfurie, 3 bucatele de pepene si mi-a ordonat militareste " Don't be difficult" !
Iar m-am ridicat de pe scaun, cu gand sa-i raspund " Don't be idiot si nu te amesteca in farfuria mea " . Da' un sut bine tintit pe sub masa, m-a readus inapoi pe scaun. Fuck !
   Si iarasi mi-am zis : calm, calm, relaxare, fluturasi, norisori roz, bla-bla., trece si asta cumva .. Ca e priveghiul femeii si nu se face sa i-l stric, daca ma ridic si plec acasa ( ca si-a meritat-o din plin ).
Am mancat si pepenele, in explicatiile ei absolut retarde ca toata mancarea se duce in acelasi loc, deci nu conteaza ordinea : si a dat din maini ca nu accepta sa fie contrazisa.
    Da' io de ce mortii ma'tii as accepta sa ma maimutaresc cum vrei tu ? Si sa manac ce vrei tu ?

Am mancat intr-o tacere suspecta, si am plecat imediat dupa, ca omul meu nu se risca sa ma mai tina prea mult in camera cu baba cretina. Dupa care mi-a dat si prajiturele, de cumparat, cica organice. Iar eu trebuia sa mananc. e tampita : doar ii spusesem ca nu mananc nimic procesat, pentru ca are chimicale ( da si alea organice au ) sau margarina.

Degeaba : daca e organic, eu trebuie sa mag in mine orice mizerie.

Si la plecare, daaaaa .... mi-a pus toata mancarea la pachet. Ca daca n-am mancat la ea, cu siguranta o sa mananc acasa, cand nu e ea sa se rasteasca la mine ( mai avea putin si mi-ar fi indesat-o pe gat, cum indopi ratele ) ....
   La noi in intersectie intotdeauna sunt cersetori : si ce tare s-a bucurat nenea ala ! O masa pe cinste, basca prajituri !
Deci sunt plina de draci : pe mine, nu pe imbecila aia de baba. Pe mine ca am acceptat sa fac compromisuri si sa las de la mine, ca sa fie bine. Ei, bine, n-a fost. Am ramas cu teapa. Si cu frustrarile si nervii.
   Si acuma, daca nici nu moare baba, sa vedeti atunci ce draci pe mine, ca am rabdat toate umilintele si bataia de joc, in mod absolut gratuit ! Oricum, o sa o anunte omul meu ( ca nu se risca sa ma lase sa-i spun eu ), ca nu doresc sa am nici un fel de relatii cu ea, in conditiile in care nu se poate abtine sa imi umble in farfurie, adica nu ma respecta . ...

Deci clar pentru mine : de acum inainte se pot da de ceasul mortii, toate babele din toronto, ca pe mine nu ma mai impresioneaza. Am decis ca sunt nesimtita si nu fac compromisuri de dracul nici unei babe imbecile. Poate sa moara linistita si fara sa-mi faca mie zile fripte si sa ma umileasca ...

Eu nu prea le am cu injuraturile, desi le simt nevoia. Asa ca ma duc iarasi pe bloculul tipului sexi http://stargate.scifi.ro/ sa-i citesc injuraturile ( cu dedicatie, de data asta ) ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.