Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

Ferma de albine

Am fost la vestitele ferme, cu care se tot lauda aplaudacii pe aici si pe forumuri. Ca poti d-le ( da' nu vrei ), sa manaci natural, sanatos, daca te duci si cumperi de la ferme. Aiurea : cum poti sa-ti faci aprovizionarea cu fructe si legume, de la ferme asezate la vreo 100-150 km distanta ? Ca nu te poti duce de 2 ori pe saptamana , si oricum nu poti sa-ti iei tot ce ai nevoie, ca n-au. Plus ca mancarea e deja hibridata cu GMO ...
   Dar eu m-am dus la ferma de albine, sa cumpar miere raw. Ca singura miere raw, am gasit-o in magazinele bio, si era de la producatorul asta. Asa ca am plecat iarasi pe pasune, dupa miere ...



Afara, ceata sa-ti bagi degetel in ochi ! Intre astea doua blocuri, este un bloc turn cu multe etaje ... care a disparut in ceata !

                                    
                                             Pe autostrada se conducea ca prin fum ....

Oricum nu era nimic de vazut ....pasune ! Sute de kilometri de pasune .... Aici nu e ca in Europa, cu localitati una langa alta, si treci prin ele, ai chestii interesante de vazut. Nu ; toate orasele sunt la fel ...aceleasi magazine, apartinand acelorasi corporatii ... Xerox .


Si ajungem ...la contryside !  Cu casele -ferme, asezate la kilometri una de alta ... soare si frumos ...



                                 Si gasim ... " Mall-ul antic " ! Chiar asa si arata ...

Catre centrul comunal, casele incep sa fie mai dese ... Da' tot prin porumbi. Pana si Tim Hortons era vis- a vis de ....porumbiste ...


                                                 Am admirat casutele de carton ...




Si am ajuns fix in centrul comunal , unde gasim ...magazinul satesc !



Vis a vis de magazinele comunale ...grand opening ! S-a deschis ....cofetarie !

N-am intrat, ca ne grabeam sa ajungem la magazinul cu albinute ...


                                                                cu pitici la intrare ...



                                                          si cu albinute de vanzare ...

Dupa care, cale intoarsa, pe langa ferme si porumbiste ...


                                      Inapoi pe la Tim Hortons -ul din porumbi ...

                                                                     si prin sat ...



            Inteleg ca englezoii astia au ei, ceva simt al umorului,, mai deochiat ?


La intrare pe autostrada, avem de ales intre distractiile canadiene ...

                 La vreo jumatate de ora de mers, vedem in zare... Zona Crepusculara !

Da, e bine cunoscuta ....vale cu ceata ! O zona unde , aproape de fiecare data , e ceata , in timp ce in jur e soare si frumos ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.