Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Feriti-va de magarus !

Ati intalnit vreodata barbati isterici ? Da' isterici d'aia ca femeile cu anumite lipsuri ... d'aia pretiosi, cu " Oh, my God ! " ?
   Eu am intalnit, aici in rai ... la noi in mall, vis- a vis de unde locuiesc. Cautam o toaleta : de urgenta. Urmarind cu atentie, semnele si indicatiile precise din mall....  Nu intru bine in baie, ca vad un tip care facea pipi, cu spatele la mine : eu n-am nici o problema cu asta...toata lumea trebuie sa faca pipi.
Da' eu eram atat de preocupata de problema mea presanta, incat n-am realizat ca sunt in toaleta barbatilor, decat cand am auzit o voce in spatele meu, care a dat alarma, la modul  isteric " A female ! A female is here ! What you do here ? "  Daaaaa, feriti-va de magarus !
    Eu, cu si mai multi draci pe mine, incep sa tip la pretiosul isteric sa stea calm, ca nu sunt interesata sa-i vad lui cocoselu' ! Ca vreau doar sa fac pipi, si m-am pierdut in cautarea Wc-ului .... wrong way !
Si cu asta, tai-o pe usa afara, ca sirena nu se oprea din tipat ....
Culmea, ca nenea care facea pipi, nici nu s-a sinchisit.


Nu, nu e singurul barbat isteric la faze d'astea. Am mai intalnit unul cand eram in facultate.
Toaleta femeilor, full cu capre care ocupau stot spatiul : ca trebuiau sa se maschieze, sa se schimbe, sa se draci baltati. Cert este ca n-aveai cum sa te speli pe maini in inghesuiala aia.
   Asa ca am trecut la planul B : toaleta babratilor, in care nu era nimeni, si exista doar o singura cabina. Lucky me ....
Si pe cand dau sa ies din cabina, numai ce il vad pe cel mai scarbos prof din facultate, in fata caruia toti tremuram de frica, cum intra, isi aseaza diplomatul la oglinda, scoate piaptanul si incepe sa-si aranjeze suvita a la Basescu ....
   Eu, gandind ca o sa vrea sa intre si in cabina, si o sa dea peste mine, am tras concluzia ca nu-i a buna : o sa ma ia la intrebari, in ce an sunt, si cretinul ma tine minte, ma taxeaza la examen. Las' ca mai bine il iau eu pe nepregatite, ca sa ii piara cheful de interogatoriu. Si ies , trec prin spatele lui, tiptil, aproape tiris ....  Cand ma vede omul in oglinda .... si ii sar ochii din cap ca la melc ; isi smuceste diplomatul in brate, asa, desfacut, si se buluceste pe usa afara, cu piaptanul fluturand si tipand scuze ( catre mine ), ca a confundat toaleta ....
    Afara, se uita pe usa ( semnul zicea ca e toaleta barbatilor )... se uita la mine : dupa cateva secunde de stupoare, il vad cum se napusteste val-vartej in toaleta ....femeilor ! Aia full cu femei cu fusta in cap, care au inceput sa tipe ....
    Momentul perfect pentru mine, ca sa dispar din zona : chiar nu voiam sa mai dea ochii cu mine dupa ce iese din toaleta ....


Deci clar, barbatii sunt isterici, cand vine vorba de toalete.Si nu inteleg de ce trebuie sa fie toaletele impartite pe sexe : de ce nu poate sa fie decat una singura, cu multe cabine ? Asa, nu s-ar mai iasteriza barbatii, cand femeile incurca usile. Li s-ar parea firesc, ca femeia sa intre in baie si sa se indrepte catre una din cabine....
   Chestia asta cu toaletele segregate pe sexe, e la fel de stupida ca aia cu sampoanele pentru barbati si sampoanele pentru femei. De' parca n-am avea toti acelasi par ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.