Doctor Yourself

Saturday, January 29, 2011

Femeia la 50 de ani

Femeia la 50 de ani e tampita de-a binelea ( sorry pentru exceptiile, care imi confirma regula ! ). In special mamicile de baieti, care refuza sa accepte ca odoarele au crescut . Mi-e plin podul de ele !
Vorbeam zilele trecute pe mess, cu o amica devreo 50 si, proaspat iesita la pensie si ....ingrijorata ! De ce ? Pai pentru ca odorul ei de 19 ani si-a gasit .... o prietena ! Da' ingrijorare d'aia care nu o lasa sa doarma ....

Veve - pai lasa ca sunt prea tineri ca sa se gandeasca la casatorie. La varsta asta nu se gandesc decat cum sa   rupa patul facand sex ..
ea - dar ea nu e din T.M, ci din Pitesti !
Veve -- pai si ?
ea - si daca mi-l duce la Pitesti ?
Veve - e normal sa-si ia zborul de la o varsta, obisnuieste-te cu gandul ca nu e proprietatea ta .
ea - daca se casatoresc, ma duc cu el in Pitesti. De el nu ma despart.  am nevoie sa-l ating in fiecare zi, sa-l mangai si sa-l vad.
Veve - Tu esti indragostita de fie'tau ? Daca il iubesti, normal e sa-l lasi liber si sa pui interesul lui pe primul loc. Lasa-l in puii mei sa-si traiasca viata !
ea - pai si eu ce ma fac ?
Veve - nu faci nimic. Iti vezi de viata ta. Accepta ca el o sa puna pe primul loc familia lui, ca o sa-si ocroteasca sotia si plozii, iar tu vei fi " ruda de gradul 1 "
Asa e viata si asa e normal sa fie. Iar sotia lui nu va fi incantata sa fie cineva strain cu ei in casa. Cine dracu are chef sa se marite si sa-i fie livrata soacra la pachet cu mirele, 2 in 1 ca detergentu ' ?
ea - si cu mine cum ramane, ca se apropie batranetea ...
Veve - da' tu de asta ai facut plod, ca sa aiba cine te slugari la batranete ? Nu ziceai ca il iubesti ? Cum poti sa-i ceri asa ceva, daca il iubesti ? In loc sa-l lasi liber sa-si traiasca viata si tineretea, tu astepti sa-ti schimbe scutecele ? !
Aici s-a incheiat conversatia noastra, ca mi-am primit ignore ...

In studentie, locuiam impreuna cu un tip. Care, de cate ori mergea sa o viziteze pe ma'sa, aia in dezbraca gol pusca si il sucea pe toate partile, sa ii faca revizia : daca a slabit, daca s-a ingrasat, daca nu cumva ii lipseste ceva la inventar .... Cica daca nu se executa, facea aia istericale. Eu n-am zis nimic, ca nu era treaba mea.
  Pana m-am trezit cu "soacra'mea" la usa ( o vedeam pentru prima oara ), gata isetrica, sa-mi urle ca din cauza ca ii pun odorul sa faca prea mult sex, a slabit, si eu nu vad ca il extenuez si o sa moara de oboseala ?
WTF ? !  Dupa ce mi-a trecut momentul de stupoare, o intreb caea chiar traieste cu impresia ca ii pun odorului cutitu' in gat, ca sa faca sex cu mine ? E barbat in toata firea, o face pentru ca'i place ! Du-te si spune-i lui fie'tau sa o lase mai moale cu sexul, nu mie !
    Printre tipete, imi spune femeia ca ea i-a spus deja asta lui fie'sau, da' no asulta ! Asa ca a venit sa faca scandal si sa-mi spuna mie, poate eu o voi asculta !
Gizas Crist, femeie, da' chiar traiesti cu impresia ca eu o sa ma f... dupa cum imi faci tu programul ? !
     No, ghiciti cine s-a tavalit de ras cand a venit acasa de la serviciu ....

"Soacra"  numarul 2 : o anunta fie'sau brusc, ca iia duce "nora" sa le faca cunostinta. Plange si jeleste femeia 2 zile in sir ca acuma o sa aiba nora in casa, si nora o sa-i fure casa si BARBATU" !  ( barbatu'  tau ?! ! Femeie, esti proasta ? Te-ai uitat cum arata barbatu' tau si cum arata fie' tau ? ).
    Vine si scurta perioada in care am locuit impreuna, si in care ma intreba de N ori pe zi : unde pleaca baiatu ? Da de ce ? Tu nu mergi cu el ? 
Raspunsul care il primea era standard : eu nu-mi permit sa ma amestec in familia dvs, si nu va intreb unde va pleaca barbatu'. Va rog sa nu va amestecati nici dvs in familia noastra. Ca oricum nu va spun nimic. Daca vreti sa aflati unde pleaca baiatu, intrebati-l pe el "
Bineinteles ca baiatu' ii spunea ca nu-i treaba ei ...
Credeti ca renunta ? Noooo !
Da' nici eu !
Povestea are o continuare super palpitanta, da' nu dau din casa. Am pus-o doar la insectar cu alte nebune care s-au trezit brusc ca le-a crescut odorul . ...

5 comments:

  1. recunosc sincer. DAAAAAAAAAA.ai dreptate. cand traia fiul meu(avea vre-o 5-6ani)ma interesam deja..o buna invatatoare(sa nu care cumva sa fie prost ca mine )ma agitam pe ici pe colo, dar gandul meu era..Pai asta creste,o sa fie destept,o sa ma mandresc cu el,o sa aiba ce neam de neamu lui n-a avut(gandurile astea ma faceau sa ma simt o prea marita mama ,doamna ,etc...)practic. voiam sa rezolv toate frustarile mele.fiul meu. dragostea mea.Stop.dragostea mea? DA.dragostea mea. asa credeam eu. Dar ma regasesc in toate cele scrise de tine. Daaaaaa. e adevarat. EGOISM. se numeste.... nu Dragoste..eu voiam sa aiba toate cele...pt mine.sa fiu eu cea fericita,am un fiu..a facut aia si aia.....sant aici..astept felicitarile si recunostinta....Naaaaaaaaaaaaaa.PAI NA FOST SA fie..sa intamplat tragedia.....acum ce sa fac ? sa plang pe toate drumurile? nuuuu. acum zic si eu ...Cine are sa-i traiasca! cine nu,sa nu-i doreasca... (puteam sa am..dar nu am vrut)Ohhhhhhh Good!i speake much................sorryyyyy. sant sigura ca intelegi.

    ReplyDelete
  2. Anonim : Te inteleg, sigur ca te inteleg ! Problema e ca mamele nu disociaza viata lor de viata copilului : si de aici belele cand creste odorul ...
    Cine nu... sa nu-i doreasca... vorba inteleapta...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Mare pacat ca nu mai scrii articole de genul asta. Sunt de pastrat la colectie. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am si uitat ca le-am scris ! Problema e ca toate sunt pe un calapod, de proaste ce sunt. Decat sa-mi fac de lucru cu femeile de orice varsta, mai bine chem veveritele sa-mi tina companie.

      Delete

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.