Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Fats

Cum ziceam mai pe la inceputurile blogului, in Canada exista doar doua anotimpuri : anotimpul constructiilor, si cel al sinuciderilor. Anotimpul constructiilor e greu de suportat, chiar si pentru mine, care visez sa ma mut la tropice : nu caldura deranjeaza ci....umezeala. Ca suntem inconjurati de lacuri, si e abureala cat cuprinde. E atat de umed, incat orasul se vede ca prin ....ceata deasa ! Si abia respir .... caldura aia uscata din Romania era lux, comparativ cu rain-forest-ul din Torontesti ! ( nu sunt eu in poza )


Probabil ca pentru cei aflati in Romania, o sa para ciudat, insa ma bucur ca vine frigul si nu voi mai fi obligata sa vad balene cu grasimile pe afara in fiecare zi. Imi pare foarte rau ca nu le pot face poze .... Dupa ce ca sunt grase de abia se misca, isi pun pantaloni mulati si bluzite pana sub sani : si toata grasimea se revarsa pe afara, pe unde poate ... Si nu e grasime asa, de un deget, un colacel, colo : nuuu ! Sunt ditamai valurile de grasime. Si cand femeile astea umbla, grasimea aia pur si simplu pluteste ( nu atarna ! ), salta voioasa, dizgratioasa. Mi se face greata.
     Eu n-am vazut in viata mea, la nimeni, pana cand am venit in Canada, grasime care sa arate in felul asta asta : e pur si simplu gelatinoasa, buretoasa, poroasa ! Si in Romania sunt oameni obezi, cu burta, insa grasimea aia are tinuta.....sta cumva teapana pe ei, ca slana. Eh, la canadieni....nu ! Cred ca de la Frankenfood li se trage , si de la hormonii de crestere cu care sunt umflate legumele si fructele.
   Acuma, ca sa fiu cinstita, in tara asta te ingrasi si numai daca te uiti la mancare ! Nu exista nimeni care sa nu se fi ingrasat dupa ce a aterizat in Canada, indiferent ce a mancat si cum !
Pana si eu, care manac raw vegan si tin grasimile in jur de 5 % din mancare, tot m-am ingrasat dupa ce am ajuns aici. De la ce dracu', de la rosiile lor de plastic ? Acuma, am ajuns la masura 1 la haine, da' parca tot mai trebuie sa dau jos cateva kg .... E sinistru.
     Ca veni vorba de FrankenFood, cand am intrat prima oara intr-un magazin canadian, cu gand sa ne cumparam fructe si legume, le-am vazut aliniate frumos pe rafturi si am fost 100 % convinsi ca sunt din plastic, pentru ....decor. Si omul meu a intrebat un angajat al magazinului, ca unde-s fructele si legumele in magazinul asta ?


Intr-o zi in metrou, in fata mea, o canadianca din asta "tipica" se asezase pe 2 scaune, ca asta era situatia ... Dupa ce ca era balena, mai purta si un maiou mulat si cu decupajele pentru maneci adanc taiate. Ei bine, era femeia cu ....3 sani ! Am fi putut sa juram ca are 3 sani, exact asa arata : prin taietura unei maneci, i se revarsase grasimea si atarna....era exact la fel de mare si atarnatoare ca si sanii ei.
   Da' nu pot sa-mi scot aparatul si sa le pun blitzul in fata ....ca as putea face poze de mare exceptie ....

Dar asta nu-i nimic .... Dupa o vreme, am vazut femei atatde grase, incat abia isi puteau misca picioarele din cauza colaceilor de grasime de pe pulpe, si mergeau incet, sprijinindu-se in baston ! Cat de retard sa fii, sa manaci ca nehalitu' la mancarea asta de plastic, incat sa ajungi sa nu mai poti umbla ?
    Pentru ca da, sunt si femeile ( barbati in halul asta n'am vazut ), care nu mai pot umbla nici cu baston. Si se plimba cu ....caruciorul cu rotile, dotat cu motoras ( pai ca e greu sa impinga cu mana, nu ? ). Unele au bunul simt sa-si puna o perdea creata pe ele, care le acopera de la gat in jos, incat nu se mai vede nimic, decat pantofii : ca sa nu oripileze oamenii ... sa nu se sperie copilasii cand o intalnesc prin magazine ...
    Daca intalnesti o femeie fara colacei pe burta ( chiar daca nu e grasa ), e minune, sau e....asiatica ( cu siguranta astia au gene extraterestre. Nu-i intelege nimeni, decat ei intre ei . Sunt diferinti, sunt structurati alfel ).


Va imaginati cumva ca rfemeile ale acat dulapul au o problema ? He-He, pai nu s-a nascut canadianca complexata .... Nu, ele sunt adevaratele femei. Da, o femeie adevarata e grasa ....alea slabe sunt considerate anomalii . Si o grasa trebuie sa se simta bine in pielea ei, si sa fie mereu vesela si binedispusa ( si chiar asa par a fi ). Acuma, nu stiu daca e taatru, dorinta de a-si demontra siesi ca totul e ok, sau pur si simplu sunt vesele.
    De mentalitatea asta cu "m-am ingrasat, dar e ok ...asa sunt eu " m-am dat cu capul cand era m la job, si purtam masura 2 la haine. si ma plangeam unei colege ca m-am ingrasat. Canadianu', coleg cu noi, imediat a sarit ca ars, sa-mi explice ca asta e mentalitate distructiva si nu e ok sa gandesc asa. Si ca e bine sa ma vada un psiholog, care sa-mi explice ca trebuie sa ma accept pe mine insami, asa cum sunt ....pentru ca,....asa sunt eu, "plinuta"! Si mi=o spunea asa, ca pe o fatalitate : sunt grasa, nu pot face nimic altceva, decat sa ma accept asa cum sunt .....Ca pe ei asa ii invata inca de la gradinita, sa se accepte si sa nu puna la suflet .
   Whaaat ?  I-am zis nene, eu am intrat in Canada in masura zero la haine, si am sa ajung din nou la masura respectiva : ce e gresit, ca incerc sa ma mentin, in loc sa ma resemnez ca "asa sunt eu " . Pai eu sunt asa cum VREAU EU sa fiu , nu cum dau sortii !
 S-a uitat la mine confuz si a dat din umeri. Era complicat, ca il pusesem in fata unei probleme pe care trebuiasca sa o gandeasca cu creierul lui, iar ei sunt antrenati doar sa urmeze regulile .....era pierdut : pentru ca eu nu gandeam conform regulilor lor.


Deci da, mentalitatea asta de "asa suntem noi, umflati " si " suntem balene, totul e ok ", nu o au doar femeile , ci si ....barbatii . Eu zic ca's ipocriti in masa : adica totul e ok daca atrna grasimile pe femei, da' salivez ca un buldog cand vad Playboy-ul ....
   Acuma, sa se hotarasca : ori asa, ori asa ...
Nu, sa nu va imaginati ca barbatii spun femeilor placa asta cu grasimea, doar asa, de consolare. Nuuu ! Chiar cred in ea ! Am cunoscut un canadian, nascut crescut aici, din parinti tot canadieni. Subtirel, inalt, tras prin inel, frumusel, haios si cu bani. Si tot timpul ne povestea de prietenele lui ( foste si actuala ). Atata ne-a tot povestit, pana cand m-a ros curiozitatea sa-i cer poze. Ce am vazut ?  Pai un lung sir de femei, cat malu' .... cat frigiderul ....balene ...
    Nu-mi permit sa ma trag de sireturi cu el chiar asa, ca tare ma roade sa-l intreb : baiatu', tu ce problema ai ?
Undeva, mie imi da cu rest ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.