Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Family Doctor

Azi am comis-o...
V-am mai povestit eu pe blog despre doctorii de familie pe aici. Si despre cum Madam Omida se ia de mine de fiecare data cand ma prinde in cabinetul ei : ma umileste, se rasteste, face ca toti dracii . Isi permite, pentru ca e greu sa gasesti un doctor de familie ( au listele pline si nu mai fac inscrieri )...deci...are balta peste.

Azi ma duc la Omida, sa-mi semneze formularele alea de dizabilitate. I le dau, si se rasteste la  mine ca uite, intelegi ce vorbesc cu tine, deci nu ai nici o learning diability ! Si imi spunea asta, avand in mana raportul de la psiholog cu diagnosticul in clar.
   I-am spus ca nu-i in competenta ei sa -si decida daca sunt sau nu despre learning disability, ci doar sa-mi completeze formularele, care tin de partea fizica ( phisician doctor ). Bai nene, da' asta-i tupeu si nesimtire sa-i zici unui pacient cu hartii medicale doveditoare, ca nu-i adevarat, n-are nimic. Stie ea, ca a dat in bobi sa vada cum stau lucrurile la mine in creier !

Si incepe textul preferat : ca sunt de 4 ani aici si am tot refuzat sa-mi fac Pap Testul, da' acuma chiar trebuie sa mi-l fac ! Ca asa dicteaza ea. Nu multumesc, nu fac nici un test. Va anunt eu cand o sa ma hotarasc.
    Nu s-a lasat cu una cu doua, si a abordat subiectul favorit ( la asta nu se poate abtine ) : dieta mea. Mananci fibre ? Da, mananc : fructe si legume.
Noooo, nu-i bine ! Fibrele alea nu-s valabile, ca trebuie sa manaci cereale .
Pai nu mananc cereale. Dar ca sa fiti linistita, a fost candva demult, o vreme cand mancam cereale ( grau si hrisca ).
Madam Omida deja intrase in crize, si mi s-a rastit ca trebuie sa mananc cereale, ca ea e doctorul meu si asa imi spune ea. Si daca nu fac ce zice ea, sa-mi caut alt doctor de familie ( deci santaj ordinar ).


    Femeia cerea palme, clar ... Da' m-am abtinut, si i-am spus frumos ca doctorul meu isi spune parerea, iar eu decid daca ii urmez parerea sau nu, pentru ca eu am dreptul sa decid pe viata si corpul meu, nu doctorul de familie.     Si s-a crizat. N-am inteles de ce ... Mi-a aruncat rastit ca ea e doctor, deci e competenta ( eu nu's ), si imi spune ca trebuie sa mananca nu cerealelea alea ( greu si hrisca ), pentru ca nu's bune ! Trebuie musai sa mananc fulgi de cereale din cutie, din supermerket. De ce ? Pentru ca aia sunt facuti din tarate, si sunt mai buni decat cerealele naturale.
   Whaaat ? Si o intreb ca d-ta ai citit ce scrie pe cutiile alea ? Nu te-ai speriat de lista lunga de chimicale adaugate ?
 Moment de stupoare pt madam Omida ... Si se rasteste la mine ca ea stie mai bine decat mine, si chimicalele alea nu conteaza, ca's aprobate de guvern, deci nu fac rau. Si sa-i spun de ce nu vreau sa fac ce-mi spune ea, si sa manac cereale ?
    Si am comis-o ... I-am zis ca  " Pentru ca esti proasta, d'aia ! Daca imi spui sa nu manac un aliment natural ca nu-i bun, dar imi indici un aliment procesat, ca fiind MAI BUN decat ala natural, esti proasta fara drept de apel "
Stupoare de ambele parti ...
Ea mi-a spus sa ies din cabinetul ei si sa-mi caut alt doctor, ca's impertinenta. Si ca nu o respect .
Eu i-am spus ca nu pot respecta prostia !
 
Si am iesit afara : cu formularele nesemnate. Si cu ochii in lacrimi de nervi. Clar ca am lipici la toti retarzii.
De felul meu eu sunt cuminte si nu spun oamenilor in fata ca sunt prosti. I-am rabdat Omizii atacurile si impertinenta de fiecare data cand m-am dus la ea ( pe motiv ca e dificil sa gasesc un alt doctor de familie la care sa pot face programarea in asa scurt timp ca la ea. Ca madam sta cam prost cu numarul pacientilor... de ce oare ? ). Da' acuma a fost prea mult. A intrecut limita.
 
Acuma am draci pe mine. Trebuie sa ma duc maine intr-o institutie, la care nu e voie sa intarzii. Si am o problema cu cladirea aia : ma pierd in ea de fiecare data, insa numai la dus ( ca la intors, stiu sa ies fara probleme din cladire ). Maine am programarea, da' stiu cum fac.
   Ma duc azi, si vad care-i drumul prin cladire, pana la usa respectiva : si marchez cu marker negru usile si peretii (( punctulete mici si invizibile pentru altii ) .... ca sa stiu pe unde trebuie sa ma duc maine fara sa ma pierd ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.