Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Doar Jerry. Fara Tom

Jerry, e noul meu coleg de camera : e ca o bijuterie gri, cu ochisorii ca margelutele. E adorabil. Pana in momentul in care incepe si danseaza tontoroiul pe calorifer : noaptea pe la 3 ! Ca l-am vazut : ridicat in doua labute, topaia si se intindea pe pereti . Si fasaia , trosnea, tacanea, chitaia, orice, numai sa nu putem dormi.
   Are program fix, dupa ceas : in fiecare noapte pe la 3 da ture prin camera. Azi noapte avea velitati de alpinist : se urcase pe piciorul scaunului, in incercarea de a ajunge la punga cu alune ... bineinteles ca a alunecat si a facut rapel, pana s-a izbit de podea ....
   In alta noapte, l-am luat prin surprindere si l-am vazut cocotat in ghiveciul cu flori, se mirase in doua labute, si ma privea inocent. Ca in secunda a doua, disparuse ... Daca ar fi cuminte si ne-ar lasa sa dormim, l-as lasa in pace, si i-as da de mancare. Dar asa, a trecuit sa-i pun capcane cu otrava : eu sper ca totusi, sa plece, inainte sa manacnce. Ca inaintasii lui, asa au facut ...eh, tineretul din ziua de azi !

Cand ne-am mutat aici, m-am intalnit cu bunicii lui Jerry : era un soricel gri si unul bej.... Mickey Mouse si Minnie Mouse !  Carora le-am lasat geamul deschis si mancare in geam. Iar ei au fost suficient de intelepti incat sa plece si sa-si stabileasca cuibul sub boschetul din fata geamului meu. Ziua, ii vedeam de la geam, cum se joaca in boscheti. Le lasam pe geam mancare, si apoi stateam in liniste totala : mititeii isi faceau curaj si veneau sa fure painea. Le-am facut si poze "
si in coltul din dreapta, cel gri , chiar sub scris

Dupa care, Santa Claus a scos buturuga din radacini si au pus dale de piatra peste tot. Crezusem ca Minnie si Mickie s-au mutat in alt boschet, in alta parte. Da' de unde !
   Ca in timpul ierniii, auzeam asa, un murmur si zgreptanat .... in perete ! Ca peretii fiind din placaj dublu, distanta dintre pereti este cam de-o palma : spatiu suficient ca soriceii sa-si faca tunele. Ca placajul ala cu pretentie de casa, nu rezista in fata nici unul rozator : soarecii, veveritele si ratonii intra in el ca'n branza.
Iar soriceii mei au facut exact la fel. Pun pariu ca au adevarate labirinturi prin pereti, intinse pe 3 etaje cat are blocul ! Imi imaginez ca atunci cand vor darama blocul, o sa fuga soarecii valuri-valuri, ca animalele din arca lui Noe !
    Mda, nu este ceva nemaipomenit pe aici ... soarecii si plosnitele sunt cosmarul canadezilor. Au o adevarata fobie cu plosnitele, toti se tem si se feresc si spun ca e invazie.


Da, in mod normal l-as chema pe Tom, sa reglementeze situatia . Da' in tara asta, pana si animalele sunt degenerate ( ca le inmultesc in "babyes factory ", unde le lasa sa se imperecheze intre ei, si cosangvinizarea e foarte mare. Plus ca le hranesc numai cu mancare artificiala, crontanele d'alea de la punga ). Tot neamul lui Tom e degenerat, si-au pierdut din instinctul de vanator, si sunt un fel de mutunache de decor, pentru a avea stapanii ce mangaia ...
   Am si poze doveditoare : 3 matze rusesti ( ale vecinului meu rus ), care n-au nici o reactie, cand veverita trece pe langa ele, merge la geam si fura alune :

Dupa care, sta veverita pe gard, chiar sub nasul lor, si savureaza alunele. Matzele au aceeasi parere : nu le priveste pe ele ... sunt tolerante cu diversitatea culturala ...
  
Deci nu ma pot baza pe neamu' lui Tom ... Si tampitelul ala de Jerry, ma forteaza sa-i pun otrava ... Si mi-e mila, ca soriceii imi sunt buni prieteni : cand ma mutasem aici, si inca nu apucasem sa ma imprietenesc cu ratonii si veveritele, toata ziua plangeam ca nu am animale sa vad. Si omul meu, ma lua si ma ducea intr-o statie de metrou, si ne uitam la soriceii care alergau printre sinele ! Cu unul ne-am intalnit face to face, chiar pe peron ... s-a speriat asa de tare, ca s-a ridicat in doua labute, cu manutele fluturand prin aer : nu-mi faceti rau, ca's inofensiv ! In secunda a doua, disparuse ...

M-am hotarat : o sa mai incerc o data, sa ma inteleg cu zapacitul de Jerry ! La noapte cand vin ratonii, o sa le dau niste carpe sa le calce in picioare si sa le smotoceasca. Si apoi o sa le pun prin toate colturile casei, cu mesajul bine definit : daca nu pleci, vine ratonul si te mananca ! ! !
   I-am pus si niste benzi din scotch gros, cu lipiciul in sus, pe tot caloriferul : si doua alune deasupra ! Poate o sa fie tentata sa fure alunele, si o sa se lipeasca in scotch ( ca abia m-am dezlipit eu din el ) ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.