Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Dentisti

Am fost la dentist. Acelasi dentist ( romanca ), pe care o am de vreo 3 ani incoace. Numai, ca, la receptie este o negresa grasa , cu comportament tipic de cocalar. Femeia, e nascuta -crescuta aici, si ca majoritatea canadienilor, are impresia ca e superioara restului lumii pentru simplul fapt ca ma'sa i-a dat drumul in Canada si nu intre maimute, de acolo deunde isi are originile.
   Cand a vazutca tot nu o inteleg ce imi spune, s-a dat oripilata si mi-a aruncat / repetat ( sa fie sigura ca pricep ) cu mirare, ca vaaai, dupa 3 ani si tot nu ai invatat engleza ? Atuul celor care vor sa te umileasca intr-o limba straina, este ca sunt siguri ca nu le poti raspunde, ca doar nu intelegi engleza. De inteles nu inteleg mare lucru, dar pot sa vorbesc bazic. Ghinion pentru ea ! Ca i-am spus cu aceeasi "mirare ", ca eu nu inteleg engleza pt ca sunt diazbility. Dar vaaaai, ea este normala, si dupa 3 ani tot secretara este si nimic mai mult ? De fapt, e secretara de mai multa vreme, conform pozelor de grup cu colegii, insirate pe peretii oficiului ...

Dupa care, constat cu umilinta, ca programarea era facuta pentru cleaning, si nu pentru dentist ! Cu toate ca sotulmeu i-a precizat clar la telefon negresei ce problema am si pentru ce ma duc ( niste carii ). Ea a considerat ca trebuie sa-mi fac intai cleaning, si abia apoi va trebui sa imi repar dintii. Ca a considerat asa, nu-i problema : problema este ca nu ne-a anuntat si pe noi !
  Si m-am vazut pusa in situatia de a-i spune igienistei ca imi pare rau, nu am solicitat serviciile tale, si nici nu te pot plati ( la ce preturi soc practica dentistii pe aici ... ). Si am plecat. Igienista cu negresa se certau la receptie, ca se temeau sa nu le reclam la dentist. Si au fost foarte amabile amandoua, sa imi faca alta programare, de data asta la dentista, pentru carii.
   Cand am ajuns acasa, l-am pus pe sot sa o sune pe negresa si sa-mi anuleze programarea, pe motiv ca incep cursurile la scoala de engleza ....

Mi-am gasit alt dentist, pe la dracu cu carti ( orasul asta este pentru giganti, nu pentru oameni normali ). Problema este ca in ziua in care am prima programare, sotul nu poate veni cu mine. Iar eu nu sunt sigura ca o sa nimeresc pe unde trebuie ... Complicat ...
  Si am inceput ...repetitiile . Azi am repetat toata ziua pe google maps, cu omuletul, cum trebuie sa merg si sa ajung la dentist. Pana am memorat traseul si l-am si vazut. Dupa care, am trecut la etapa a doua : mi-a scris explicatiile pe bilet, conform cu orientarea mea in spatiu ( ca sotului i se parea ca merg in fata, apoi stanga si apoi dreapta. Mie acelasi lucru imi iesea merg in fata, apoi dreapta ... ) . Si ajungeam amandoi in acelasi loc : la Gizaaaaas ! Ca statia de autobuz era fix in fata unei biserici. Deci : cobor din autobuz, merg spre Gizaaaaas, si asa nu pot gresi !
    Maine, facem din nou repetitii pe Google maps, nu doar dus, ci si intors ( ca mai trebuie sa ajung si acasa ). Dupa care, o sa mergem de-adevaratelea cu autobuzul, sa refacem traseul, dus-intors, ca una este harta din minte si alta este realitatea : in realitate, strazile si cladirile se invart si se amesteca intre ele, de nu se mai intelege nimic. Deci maine, sambata, avem program de plimbat cu autobuzul cateva ore . ... Unii se duc la film, altii se plimba cu autobuzul ....
   Si toate astea pentru ca o negresa care se crede buricul pamantului, simte nevoia sa dea cu tifla imigrantilor. Iar eu n-am chef sa-i inghit mizeria : mai bine ma plimb cu autobuzul !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.