Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

D'ale Carnavalului .,..

Mi s-au terminat proviziile de cenusa pentru spalat dintii, si de ulei de cocos, plante, chestii, dracii. Asadar, am vizitat singurul loc din oras, unde le puteam gasi : Mica Indie !
Ies din casa, fix in intersectie :


Zic ca lasa, nu-i bai ! Homelessi  sunt in toate tarile, mai putin in Canada... Si ma urc in tramvaiul care mergea pe Gerard street :

Si cobor in zona vesela : pana si reclamele erau "personalizate" !


Au indienii niste magazine, de la soare te poti uita, da' la ele ba ! Sclipicioase, impodobite, stralucitoare : orice pitzi care se respecta si-ar pune unghia in gat de invidie ! Pacat ca nu s-a imprimat in poze stralucirea hainelor ( modelele erau batute in pitricele, sau in tinte, sau sclipiciuri ) ....carnaval, nu alta ! :


Si in interiorul unia dintre magazinele alea in care n-aveai voie sa faci poze :



Fiecare magazin avea la intrare, in spatele tejghelei, cate un altar. Inchinat de obicei lui Ganesha, sau .. . unei intregi gasti de zei ( dupa necesitati ). Pe care altar erau puse ofrande de fructe, flori si betisoare parfumate . Asta e intreg, dedicat lui Ganesha , zeul prosperitatii ( moah, nu e de ajuns o singura statuie a lui... )

Merg eu mai departe, si dau peste un magazin cu chestii religioase : clar ca nu ma pot abtine !

Pozatul fiind interzis, a trebuit sa ma multumesc cu chestii marunte. Ca aveau ditamai statuile de bronz, care faceau toti banii, da' nu le-am putut poza ...
Credeti ca numai Biserica Catolica are pedofilii ei ? Nope. Au si indienii pe zeul Krishna cu 1.000 de pastorite

                           Carti religioase cu zeul Krishna ( sus ) si zeul maimuta ( jos ) , iar zeul Shiva e tras pe dreapta ...

Vreti sa invatati cum se face ca la carte, ritualul dedicat lui madam Durga ? Luati de aici. Madam patroneaza timpul si ...hotii. Cred ca d'aia am reusit eu sa fur niste poze  interzise ... de data asta a tinut cu mine ...

Aveau si pene de paun : sa mor daca stiu la ce se folosesc ! Zeu maimuta, elefant si sobolani stiu ca au. Da' zeu paun ? Ma indoiesc ...

Ies din magazinul religios, si dau nas in nas cu un cuplu de indieni care se uitau la mine, cam cum m-as uita eu la un chinez care ar canta " Hristos a inviat" ...
Asa ca merg mai departe, sa-mi caut jucariile mele :

Hai ca va fac cinste cu o inghetata pe stil indian " kulfi" : e inghetata home made, cu diferite arome ( cocos, mangi, durian ). Macar nu e inghetata d'aia chimica, din prafuri ...

                                          Mai mergem mai departe prin cartier :

Eh, si imi iesi in cale .... templul ! Veneau indienii , opreau masina, si intrau carduri - carduri ( ca astia se inmultesc ca soarecii ) ! N-aveti idee ce ma manca pe mine curiozitatea sa intru si eu ( era duminica si poate prindeam oaresce puja ). Da' am zis ca nu-i tocmai indicat, ca astia's suspiciosi cand te bagi in oala lor.Da, cladirea era acoperita cu fasii de panza, care mie imi aminteau de fustele cortorarilor in Romania


                           Asadar, mai departe prin cartier, ca n-am culoarea potrivita ....


                                                  Da, si indienii isi spala rufele ... 

                                                  Si dau nas in nas cu veve ...

Gasesc si un magazin in care gasesc, in sfarsit, jucariile care-mi trebuiesc. Si mai gasesc o chestie super tare : semipreparate indiene !

S-au adaptat perfect pietei canadiene. Vand si cutii cu prafuri, din care faci mancare ...indiana ! Canadienii asa manaca : ori semipreparate, ori prafuri din cutie ( din care fac muffins ), d'alea gen supe la plic.

                                                 N-aveti bani ? Aur cumparaaaaam !

Da, sa mai spuna cineva ca, canadienii nu fac sport. Stiu sa sara si coarda : in statia de benzina !

Pret de vreo 3 statii de tramvai am mers pe jos si am admirat peisajul :

Am gasit case in proces de "constructie". Adica, montau caramida falsa pe pereti de PFL, ca sa nu mai arate ca o baraca ... Degeaba va strambati, casa asta costa multe sute de mii de dolari !

Astia vad ca si-au schimbat bucati din pereti ... probabil se scorojisera, ori ii rosesera veveritele si ratonii ...

Mandri ca sunt posesorii unor baraci din placaj, pe care le platesc la pret dublu-triplu bancii ... La o casa de 300. 000 cam cat costa astea de aici ( sau chiar mai mult ), triplu ( daca n-ai downpayment gras )  vine cam ...900.000 $. Ati plati aproape 1 milion de dolari pe o baraca d'asta ?
   Ei bine, nu va puteti imagina cati se inghesuie pe la banci dupa credite ....

                                             Altul cu mandria afisata'n geam ....

Yeap ! Cine mai are sansa sa plateasca aproape 1 milion de dolari pe o baraca din placaj ? si apoi sa se bata cu pumnul in piept ca are "casa" in Canada ...


                        Da, casele la hectar nu lipsesc : sunt peste tot ...

                           Mda. V-a cam ajuns... Si mie ! Hai sa asteptam tramvaiul !

                  Va inteleg ca va incearca nostalgia tarilor civilizate ... Si pe mine !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.