Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

Chinese only

Am plecat sa cumpar mancare si m-am ratacit ( ca m-am duc intr-un loc nou ). Asa ca am luat tramvaiul la intamplare, si am coborat unde am vazut magazine cu legume ... Si m-am uitat putin prin jur , pret de vreo 2 statii de tramvai :


                                                      E clar ca "chinese only " ...

                                            Mai bine ma duc sa-mi cumpar fructele :

                                 Cumparati sarpe ? e viu ....

             Am inteles : vreti ceva mai "uman" ... Un pachet de biscuiti cu patrunjel ?

                                  Ziceti ca nu's buni ? ! Poate incercati in loc, o cafea : ALBA !


Nici asta nu-i buna ?  Mai bine mergem pe afara, poate gasim o cafenea in zona ...

Degeaba mormaiti ca va simtiti ca'n Ferentari ... nici macar nu ne aflam intr-un cartier de mizerie, din Toronto

                               Ok, inteleg ca nu prea va simtiti calare pe situatie ....

Cred ca e momentul sa va ofer ...pilula rosie, care va va scoate din Matrixul "canadian dream " ... Ma refer aia care cad pe spate cu gherutele in sus, cand aud cuvantul magic " Canada " ....

                           La's ca mergem mai departe, pana gasim cafeneaua aia .... 

Cartierul nefiind unul de bogatasi, ci de oameni obisnuiti, arata asa cum il vedeti : 

                          Hai ca v-am gasit un restaurant mai de D-ne ajuta !

Mda, acuma vad si eu, ca sta sa se darame ... Mai cautam ... pe langa parcarea vesela ....

Da, baracile astea din PFL , costa cateva sute de mii de dolari. Si trebuie sa stai cat mai la distanta de ele, ca sa nu le vezi "calitatea " . Canadienilor li s-ar reseta creierul, daca ar vizita Europa si ar constata ca de aceiasi bani, europenii traiesc in case adevarate si nu in baraci din lemn, spoite cu imitatie de caramida pe afara,  ca sa arate cat de cat a casa ( macar in poza )....

 

                                          Si bineinteles ca sunt toate case la hectar ....

                                                       Am gasit ci o cafenea, in sfarsit !

Vi s-a taiat cheful de cafea ?  Ok, las' ca mergem spre statia de tramvai ....

                                   Ce gasim in tramvai, in spatele scaunelor ? Plaja ... nisip !

Acasa in intersectie( zona scumpa, cladiri noi si intretinute, insa tot din carton ) ... cersetorii veseli !

Putin mai incolo ...tocmai s-a bagat marfa la "magazinul imigrantului " . Ala in care toti se jura ca nu intra in veci ... nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase ...

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.