Doctor Yourself

Wednesday, January 12, 2011

China Town again

Mi s-au terminat ciupercile de mancare ( urechi de lemn si enoki ), asa ca m-am dus la chinezi sa-mi fac provizii .

Propaganda e in floare si aici : Gizas a ajuns si in China....nu rateaza pe nimeni ! Nenea povestea la microfon cum Biblia e cea mai exacta carte si cum Gizas e cel mai tare din parcare ...

Gizas asta cam face el pe prostu' si se face ca nu vede cata lume ar avea nevoie de el. Mai ales aia care n-au bani de chirie, si dorm pe strada in ger :

Ipocrit Gizasu', mai ales ca i-au construit chinezii si ditamai biserica ! Da, Gizasu se lafaie in magaoaia aia , si credinciosii lui dorm pe strazi in ger, sau cersesc la coltul aceleiasi ...biserici ! Asta-i egoism divin ....d'ala monstruos

Vi s-a aplecat de atata generozitate si drasoste divina ? Si mie ! Hai mai bine sa ne luam ceva de mancare de la chinezi :

Inauntru ...dezastru ! Aceeasi mizerie si pe mese, si in tot magazinul. Parca jucase dracu' tontoroiul printre chifle... In mod cert ....mi-a trecut foamea, nu mai cumpar nimic !

In rest ... economia creste, e in recovery ! Cel putin asa ni se spune in mod oficial ...


Magazinele s-au inchis, ori sunt pe care de a se inchide. C'asa-i in recovery ... 



                Mda, mai crede cineva in Mos Craciun ? Sau macar in "recovery" ?

Eu ma duc la shopping, sa le inviorez vanzarea de ....urzici !

Hai sa aveti shopping ... impodobit ( cu stelute argintii ) !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.