Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Canada Day

Da, azi e ziua Canadei si toti sclavii au zi libera. Cu sarbatori stradale, foc de artificii ( paine si circ ). De fapt, mai mult circ, ca mai subtire cu painea ... de azi au introdus o noua taxa de 13 % !  Taxa HST http://www.rev.gov.on.ca/en/taxchange/index.html
    Si in binecunoscutul stil pervers cu care ne-am obisnuit deja, ei spun ca taxa nu se aplica la mancare, haine, chestii de baza , ca sa nu atinga poporul la buzunare. Ci taxa se aplica doar serviciilor ( care si asa, sunt infiorator de scumpe ), utilitatilor si ....benzinei !

Pai daca scumpesti benzina, nu e clar ca TOTUL isi va mari costurile, si toate produsele vor sari cu minimum 13 % pretul la raft ?  Adica nu scumpim, da' scumpim .... chestie de marketing si psihologie, ca sa iasa guvernul basma curata in ochii fraierilor : pai guvernul nu ne-a pus taxa pe mancare, ci comerciantii aia rai au scumpit mancarea ....
   Asta e exact cum procedam eu cu catelu' meu, Cutu : cand facea rautati si il dadaeam afara din casa, intotdeauna foloseam matura ca sa il imping de la spate ( ca mergea taras, si isi muta labuta cu labuta, cu incetinitorul, ca sa traga de timp ....fix ca in desenele animate ! ). Iar eu, ca sa nu prinda ura pe mine, il impingeam cu matura ... Rezultatul : pe mine ma iubea, insa cand prindea matura ca "dormea " ( adica nu era nimnei pe langa matura ), o facea ferfenita cu dintii si o maraia. Nu se lasa, pana nu o dezmembra iremediabil .
   Cam asa si guvernantii din Canada : noi nu v-am pus taxa de cu 13 % pe mancare, ci comerciantii au facut-o ( ca v-am scumpit benzina, of corse ) ... Si pentru a fi cat mai convingatori, au publicat in ziare, mai ales in cele gratuite, tabel clar, cum si caror produse se aplica taxa de 13 %, ca saa fie clar pentru toata lumea ca guverul e nevinovat ....

In concluzie : God save The Qeen iar restul prostimii ...." sa traiti bine ! "

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.