Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Cafeneaua autistilor

Ieri am avut doua nedumeriri : nici acum nu imi sunt prea clare ...

1. Am primit pe strada, reclama, un card de 5 $ de la cafeneaua autistilor. Si simtindu-ma cu musca pe caciula, mai ales ca mi-au dat si bani, m-am dus sa-i vizitez.
Ah, nu stiti cine's astia ? E lantul ala de cafenele, prezent in toata lumea, cu fotolii mari din piele, si care are bani in compoztie "bucks" .... Si a carui lozica, pictata pe geamuri, e 100 % autista : veniti, sa va respectati ritualul de fiecare zi ( ceva de genul asta ). ...
   Si m-am dus, prima oara in viata mea, l autistii cu bucksi : m-a pocnit un miros chimic, amestecat cu miros de fasole arsa, de abia asteptam sa ies afara de acolo ! Canadienii n-aveau nici o treaba : stateau latiti iin fotolii si se jucau pe laptopuri.


Acuma, eu consumator de cafea nu's, ca nu se poate : ati ars vreodata fasolea uitata pe foc, de s-a facut fum in casa ? Exact la fel miroase si cafeaua prajita ! Sa mai si beau arsura aia amara, e deja prea mult ! Sa mai dau si o gramada de bani pe o ceasca cu zeama de arsura ? Never.
   Asa ca optiunile mele se redusera drastic la niste cookies si doua feluri de brownies, din vitrina. Acasa, dau sa gust minunea ( ca era pretul dublu decat in alte magazine ) : gust 100 5 chimic ( capucinno cred ), si consistenta de plastic ( inca se lipea pe dinti ca si caramelele ! ).
    Cred ca de la uleiul de motor i se trage .... canadienii toti gatesc numai cu ulei de motor ( canola oil ) ; cine'i atata de nebun sa bage in el asa ceva ? nimeni : nici macar ratonii mei ! Care s-au uitat stramb la mine si si-au sucit capil, cand le-am dat minunea aia chimica. Am mai incercat o data cu soricelul : i-am lasat peste noapte chestia aia plasticata : credeti ca s-a atins de ea ? Noooo !

Deci am o nelmurire : cum pot oamenii sa manace plastic d'ala chimic, sa bea zeama de arsura, sa dea o gramada de bani pe asta, In FIECARE ZI ?


A doua nelamurire a fost cand a venit omu' meu acasa, si mi-a aratat o cutie de prezervative : poza face toti banii ...


Si am stat si m-am gandit : care o fi ratiunea pentru care au pus doi gay in poza ? N-am treaba cu ce face fiecare sub plapuma : e alegerea proprie si personala. Da' organu' e organ ....tot aia e ! Astia vand produse personalizate ( pt. gay ). Insa daca un barbat hetero vrea sa le cumpere, nu-i valabil ? Nu-i tot aia ? Vor sa faca reclama la stilul gay ? Mie sincer, imi scapa rationamentul ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.