Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Batman

Cobor ieri din autobuz, cand il vad pe Batman ca vine cu pas vioi, catre mine : regret profund ca n-am putut sa-i fac poza....ar fi facut toti banii !

Sa vedem : travestit, 35 ani, inalt, subtire, plete fluturand si mult fard colorat. In picioare platforme cu tocuri de vreo 12 cm, ciorapi cu plasa si portjartier, si un corset negru din piele. Mantia de piele neagra, se incheia intr-un nasture la mijloc, lasa o vedere generoasa la decolteu si picioare ( haina flutura romantic in vant ).
  Avea o pereche de chilotei negrii din piele, mulati. Care chilotei, aveau strategic ...o gaura ! Prin care gaura, Batman isi scosese ...testicolele ! Deci da, ii fluturau  voios "ouale" , in vazul tuturor, in timp ce mergea cu pas alert pe strada.
   Cand mi-a vazut surpriza asternuta pe fata, mi-a zambit delicat si m-a salutat discret . Si a trecut victorios. M-am uitat in jur : nimeni nu sesiza nimic ( ca la treburi care incalca legea, tipa canadezii ca din gura de sarpe ). Nici macar mamicile eroine cu maimutele in carucioare, nu s-au sesizat !  Probabil pentru ca era imbracat mult prea romantic ....

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.