Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Azi, mirari

Ma tot mir si nu-mi vine a crede ca e posibil. Dau azi pe pagina de yahoo, si imi sar in cale niste articole "inteligente", adresate canadienilor.
    Cel mai mult m-a surprins ala care ne invata cum sa mancam "sanatos" cu 1 $ . Ce anume sa cumparam din supermarket .  http://ca.lifestyle.yahoo.com/food-entertaining/articles/archive/shine-eatingwell/2397907   Si am avut asa, un deja vu ...
Am mai trait chestia asta, intr-o tara din lumea a 3 a, saraca , in care imi numaram si trageam de bani, si niciodata nu-mi puteam permite sa manac ce mi-as fi dorit. Si cand imi cumparam o ciocolata era sarbatoare.
    Nu doar eu. Majoritatea romanilor care ii cunosc pe aici, au ramas cu sechele. Majoritatea au fobia sa nu se goleasca frigiderul. Si cumpara, si cumpara, chiar daca n-au nevoie, chiar daca arunca o gramada de mancare stricata. Nu conteaza. Sa fie frigiderul plin si caldura in casa .
Recunosc, si eu am sechele : daca n-am 30 C pe termometru, iarna cu geamul intredeschis ( ca sa intre veveritele ), e problema. Daca n-am in frigider minimum 1 kg de ciocolata, iarasi e problema ... sun 1 kg nu scade. si nu intra in calcul cioclata de menaj, care sta separat.
   Sora'mea cand s-a dus in Spania, dormea cu sticla de Cola la cap : din cand in cand se trezea noaptea din somn, ca sa traga cate o dusca ...
Alti romani mi-au povestit cat de tare s-au bucurat ca pot  sa-si permita sa-si cumpere orice mancare, oricat, oricand .
    Ca in principal, d'aia am emigrat, ca sa scapam din foame ( si abia apoi sa scapam de primitivism ). Si acuma, vin astia pe Yahoo, si ne trezesc la realitate, ne dau fiori reci cu tipsurile lor de a manca ieftin. De ce sa facem economii la mancare ....se intrevede ceva ?
Ce ne spune articolul ? Pai ne spune sa mancam ....cartofi, orez, fasole si oua. Da, nu-i o noutate pentru noi .... Insa se pare ca, canadianu' strans de criza, descopera ca se poate manca ieftin ....cam asa cum mananca si cei din lumea a treia ....  Nice !

Merg mai departe, si citesc alte sfaturi, care ne invata ce trebuie sa stim si cum sa ne ferim de ...plosnite ! http://ca.lifestyle.yahoo.com/home-garden/articles/archive/shine-redbook/2395948
Da' parca in tara aia din lumea a treia, noi nu aveam plosnite ! ! Mda, suna interesant. In Romania nici nu stiam cum arata si ce-i cu ele. Las' ca citesc acuma tipsuri si ma informez ....de nevoie ! Ca nu cumva sa o patesc si sa ma umplu de plosnite. Exact astea imi lipsesc, ca in rest le am pe toate ....

Si continui cu cireasa de pe tort : intrebari si raspunsuri ( pentru retarzi, of corse ). Dar oare chiar exista oameni care sa nu cunoasca raspunsurile pe aceste intrebari ? Oare chiar sunt asa de dusi cu zmeu' , incat sa-si mai puna astfel de intrebari ?
   No, in mod cert, aia nu-s oameni, ci plante ( ca numai alea sunt lipsite de creier ) !
Sa vedem :
---Pot medicamentele sa va imbolnaveasca plozii ? Desigur ca nuuu ....efectele secundare nu s-au inventat ...
--- Poate vaccinul sa cauzeze autism ? Mda, mercurul ala e sanatate curata pentru creier, nu-i asa ? Nici pe departe nu-i o neurotoxina, nu-i asa ?
--- Poate mancarea sa imbolnaveasca copiii ?  Mda, mancarea e o chestie asa, pe care o folosim de plictiseala. Ca in rest, n-are nici o legatura cu functionarea organismului , nuuuu  ! Tips : incercati si cu o mancarica din ciupercute rosii cu bulinute...
--- Poate alaptarea la san sa sporeasca imunitatea boracului ?  Desigur ca nuuu ....natura e idioata si a creat alaptatul doar asa, ca sa aiba mamele bataie de cap ....
--- Trebuie sa ne fie frica de mancarea noastra ? Nu, sigur ca nu.... Daca guvernul ne spune ca e safe sa bagam chimicale in noi, asa este . Dormi linistit, guvernul vegheaza pentru noi ... Tot ce trebuie noi sa facem, este sa ne confundam stomacul cu cosul de gunoi ; traiasca mancarea procesata !

Astia's imbecili, ori ne cred pe noi ?
M-am ofticat si m-am oripilat ca asta-i nivelul de imbecilizare la care a ajuns populatia. Ma duc sa ma culc : maine sunt on call 8 ore la ziare. Welcome to Canada !

No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.