Doctor Yourself

Tuesday, January 11, 2011

Animalute

Incerc sa-mi revin ( ca sunt in depresie naspa ). De ce ? Pentru ca am crezut ca mi-au furat ratonii ! ! !
Ratonii nu m-au vizitat vreo saptamana jumate, ceea ce in mod normal nu se intampla. Si am crezut ca cineva a chemat firmele de mutare a animaleleor salbatice, si i-a prins si i-a dus in padure. Ca ratonii sunt stricaciosi rau la casa omului : isi fac cuib in poduri, isi fac nevoile tot acolo, infunda aerisirea, rod cablurile electrice, sparg acoperisul, rod tot ( veveritele la fel ). Si cand pentru o gaura d'asta in acoperis, iti vine o factura cat jumatate de salariu sau mai mult, parca simti nevoia sa-i impaiezi pe mititei ... Aici sunt poze cu stricaciunile facute de ratoni :  http://anythingwild.ca/enough.asp

Tot ratonii, obisnuiesc sa "are " peluza, gradina, tot ce prind :
http://www.suburbanwildlifecontrolil.com/raccoonpics.html

Si flebetea lor sunt tomberoanele de gunoi : adevarata fericire sa-ti insire gunoiul menajer prin toata curtea ... d'asta au inventat tomberonul cu capac care nu poate fi desfacut de ratoni  http://www.youtube.com/watch?v=KicWQp3sT0w

   Insa, cum legea interzice sa faci rau animalutelor, chemi firmele de mutat animalele salbatice, si platesti factura usturatoare, ca serviciile sunt super scumpe pe la noi ...

Deci, cum ziceam : ratonii mi-au disparut aproape doua saptamani. Veveritele au vacanta pana la toamna. Porumbeii si vrabiile nu vin, pentru ca se reonveaza in bloc, e agitatie si zgomot. Iar eu sunt fara animale ! Fara animale ma sufoc, intru in depresie, ma prabusesc. Stiu ca ceilalti oameni nu inteleg ( nici omul meu nu pricepe, dar bine macar ca accepta ca sunt altfel ). Am slabit, n-am mancat, n-am dormit, nu mi-am facut treaba in casa, nu's in stare de nimic. Ma simt leguma.
   Omul meu e disperat : miauna ca matza, taraie ca ratonu', topaie ca veverita prin casa, doar doar ma inveseleste si incearca sa le tina locul animalutelor. A pus pe telefon ratonii cand taraie, si acuma , cand ma suna cineva, de fiecare data....taraie ratonii mei ! Mi-a cumparat cercei din argint emailat, cu fluturasi Monarch si cu pestosorul Nemo, din desenele animate : poate, poate ma simt mai bine.
   A vrut sa-mi cumpere soarece de la Pet-Shop, ca sa am un animalut, pana se intorc animalele mele. Da' nu pot sa accept sa tin un animalut in cusca, sclav, ca sa ma simt eu mai bine. Asa ca n-am soarece. Doar depresii ....
La serviciu la el, in fata cladirii, vine un pui de iepure salbatic. I-a facut poza cu telefonul unei colege, sa ma bucur ca imia duce animalute

Vestea cea buna este ca ratonii s-au intors. Adica mama raton, stresata, speriata, si tresarea la orice zgomot : clar cineva a speriat-o. Daca a scapat ea, au scapat si puisorii. Insa nu ii mai aduce seara, ca sa nu-i expuna pericolelor : acuma a devenit foarte prevazatoare. Ii aduce noaptea pe la 4 , cand toti oamenii dorm, inclusiv eu. Nici ea nu prea vine singura, ca se teme.
   Eu astept sa-i treaca spaimele si sa imi aduca iarasi puisorii la geam. Ceilalti ratoni pe care ii aveam, nu mai vin la geam, ca atunci cand ratonul mama era gravida, s-au dat lupte grele pentru teritoriu, si i-a pus pe fuga pe toti. Deci nu mai vin, ca acum stiu ca e alt raton stapanul ...

Pus poza cu cativa din puisori ( mai multe poze, pe celalt blog al meu, ala cu maimutei ) ... Mie o sa-mi treaca....maine imi iau inima in dinti si ies din casa ( e festivalul indienilor, si musai sa ma duc sa-mi iau mancare de la ei ).



No comments:

Post a Comment

Pentru ca au fost crestinopati ramasi fara argumente in ceea ce sustineau si care au scris pe blog datele mele personale drept razbunare, comentariile vor fi moderate, ca sa prevenim si alte marlanii dinpartea " prietenilor" . Comentariile vor fi moderate. Forever.